El CorreJocs

CorreJocs a la festa Major

Dies 23 i 24 de Gener

La situació actual no atura l’activitat del Club Amatent. Les ganes de compartir jocs es mantenen vives i hem organitzat una sessió de jocs de taula en línia per aquesta festa major. D’aquesta manera, el Club Amatent trasllada a la xarxa el CorreJocs amb l'objectiu de fer arribar els jocs de taula moderns a més gent.

La cita tindrà lloc de manera online al nostre canal de Discord: https://discord.gg/cJHn92Z els dies 23 i 24 de gener.

La sessió de dissabte començarà a les 10 h. Per participar-hi, cal connectar-se a Discord i disposar de micròfon i altaveus. Recomanem també tenir compte d'usuari a boardgamearena.com per poder fer les partides online.

Si voleu més informació, des del Club Amatent hem creat una web amb propostes de jocs de taula i de rol per a totes les edats, plataformes en línia gratuïtes, manuals, etc.: clubamatent.cat/quedatacasa.

Un cop més els Amatents hem fet aquesta activitat perquè gaudiu al màxim tots els que pugueu conectar-vos.

No ho dubteu... us esperem!