Facebook Twitter Instagram Google+ Pinterest Youtube Linkedn Blog Fòrum

Descobreix com va nèixer el Club Amatent.

On Estem

Descobreix on ens reunim, quins events fem i on anem a jugar.

Ludoteca

Tots els jocs que formen part de la nostra extensa ludoteca.

Qui som els components del Club Amatent.

Palmarès

Els nostres èxits als tornejos.

Documentació

Aquí trobaràs la documentació oficial del Club, tant en normes com en gestions.

Ubicació

El Club Amatent es reuneix a l'Espai Jove La Capella, que actualment disposa del local al carrer Albacete número 1-9. Està situat al Polígon Industrial de Ciments Molins, davant dels Mossos d'Esquadra i al costat mateix del Col·legi Sant Josep i el Pavelló de Sant Josep.

Des del club Amatent, en virtut a la informació que ens ha proporcionat l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts per la situació actual en relació al COVID-19, ens veiem obligats a prendre la decisió d’aturar tota activitat gestionada desde nosaltres mateixos.

Això implica la cancelació de les sessions regulars cada 15 dies del Club Amatent fins a nou avís (a partir de la sessió 193 del 14-03-2020) i de l’esdeveniment de les V Olimpíades Lúdiques Interclubs 2020, on més endavant concretarem noves dates.

Sentim les molèsties que us pugui ocasionar la situació excepcional però desitjem amb molta força i ànims per a tots nosaltres que aviat ens poguem veure de nou fent el que més ens agrada: jugar a jocs de taula i rol!

En nom del club Amatent, volem transmetre a totes les persones afectades pel COVID-19 el nostre desig d’una pronta recuperació. Així com enviar un especial reconeixement al personal sanitari, empreses, autonòms i famílies que estiguin d’alguna manera patint aquesta situació.

Ens veiem aviat!

Més informació la podeu trobar a:

1. Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts:

- Informació oficial sobre el coronavirus

- Informació COVID19 Ajuntament SVH

2. Generalitat de Catalunya:

- Informació COVID19 Generalitat